Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega

Nõustun
Raportisse

Tehnoloogiatrendide seire raport haridusvaldkonnale

Leitud: 0 tulemust

Tehnoloogiakompass võitis pronksmuna!

HITSA “Hariduse tehnoloogiakompassi” kujundus võitis Kuldmuna loovusfestivalil pronksmuna. Koolirahvale mõeldud tehnoloogiaraport kandideeris digitaalse reklaami või kampaanialehe kategoorias. Võitjad selgusid 15. märtsil 2019 toimunud auhinnagalal.

“Hariduse tehnoloogiakompassi” kujunduse ja veebilahenduse taga seisab disainibüroo Haiku ehk disainer ja projektijuht Märt Villemsaar, illustreerija Tormi Kadak, arendaja Allar Pani ja loovjuht Kaupo Kõrv. “Tehnoloogiakompass aitab koolirahval orienteeruda kiirelt arenevas tehnoloogiamaailmas. Seetõttu oli meie eesmärk algusest peale teha ilus, selge ja kasutajasõbralik raport, mille juurde õpetaja ikka ja jälle tahaks tagasi pöörduda,” ütles tehnoloogiakompassi koostaja, HITSA projektijuht Marit Dremljuga-Telk. “Disainibüroo Haiku tuli kohe selle mõttega kaasa. Koostöö nendega oli sujuv ning vastastikune usaldus sündis kiiresti. Jäime väga rahule nii tulemuse kui ka kogu tööprotsessiga.”

Kuldmuna festivali kujundus

Sel aastal esitati Kuldmuna konkursile rekordilised 853 võistlustööd. Auhinnagalal jagati välja 38 Kuldmuna, 44 Hõbemuna, 42 Pronksmuna ning 5 erimuna. Lisaks andis Tallinna Ülikooli tudengitest moodustatud varižürii välja 43 üllatusmuna.

Loovusfestivali Kuldmuna korraldab Eesti Turundajate Liit. Kuldmuna konkurss on Eesti kõige vanem ja mainekam reklaamikonkurss.​

Veel uudiseid

Kõik uudised